Albert Castellón, l?home que va idear el pla que ha portat les cerveses Moritz a liderar el seu sector, ens parla de Catalunya i de màrqueting, de política i de gestió empresarial. Per a un futur millor, perquè tenim un pla. ?La teoria de posicionament de màrqueting és una disciplina extraordinàriament necessària per encarar el futur de Catalunya.?
Emprem Cookies pròpies i de tercers per conèixer els hàbits de navegació i millorar l'experiència d'usuari. Pots configurar-les o veure'n més informació aquí.
Pots habilitar i deshabilitar les cookies segons les seves finalitats:
Tècniques: són aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, plataforma o aplicació i la utilització de les diferents opcions o serveis que hi existeixin.
Analítiques: són aquelles que permeten al seu responsable fer el seguiment i anàlisi del comportament dels usuaris dels llocs web als quals estan vinculades.