El 14 de novembre de 1924 Ràdio Barcelona inicià les seves emissions i, al cap d'uns anys, van aparèixer emissores de ràdio arreu de Catalunya: Terrassa, Reus, Sabadell, Tarragona, Badalona, Girona, Lleida, Vilanova i la Geltrú, Manresa...Aquest llibre vol situar a la categoria que es mereixen les primeres locutores radiofòniques del nostre país, dones que van contribuir de manera decisiva a fer de la ràdio un mitjà de comunicació popular. Amb elles reviurem els temps heroics de la ràdio, coneixerem les seves vides i els reptes que van haver d'afrontar.No es tracta de personatges anònims, sinó de dones reals, amb noms i cognoms que cal recordar.
Emprem Cookies pròpies i de tercers per conèixer els hàbits de navegació i millorar l'experiència d'usuari. Pots configurar-les o veure'n més informació aquí.
Pots habilitar i deshabilitar les cookies segons les seves finalitats:
Tècniques: són aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, plataforma o aplicació i la utilització de les diferents opcions o serveis que hi existeixin.
Analítiques: són aquelles que permeten al seu responsable fer el seguiment i anàlisi del comportament dels usuaris dels llocs web als quals estan vinculades.