Aparentment, Lolo és un noi molt normal.Però se li ha encomanat una missió crucial: Salvar el món.I aleshores es troba amb un drac que ja no pot treure foc. Lolo no s’aturarà davant de res per ajudar el seu nou amic a trobar el seu famós alè.El cantautor Patrice Michaud s’endinsa en la literatura infantil amb "El brou de llumins", un àlbum ple d’humor e intel·ligència que compta amb els colors vius de les il·lustracions de Guillaume Perreault, siempre plenes de detalls que evelen nous elements amb cada lectura.
Emprem Cookies pròpies i de tercers per conèixer els hàbits de navegació i millorar l'experiència d'usuari. Pots configurar-les o veure'n més informació aquí.
Pots habilitar i deshabilitar les cookies segons les seves finalitats:
Tècniques: són aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, plataforma o aplicació i la utilització de les diferents opcions o serveis que hi existeixin.
Analítiques: són aquelles que permeten al seu responsable fer el seguiment i anàlisi del comportament dels usuaris dels llocs web als quals estan vinculades.