UN LLIBRE QUE RECULL TRADICIÓ I MODERNITAT, AMB PRODUCTES DEL MAR I DE LA TERRA COM A PRINCIPALS PROTAGONISTES La cuina de sempre per a la gent d'avui és un recull de receptes de la cuina tradicional catalana, però adaptades al segle XXI. Canelons, suquet de peix, pollastre amb prunes, menjar blanc... Una seixantena de receptes, entre entrants, plats principals i postres, que sorprendran fins i tot els convidats més exigents. A més, van acompanyades de notes i consells del xef Jeroni Castell, amb una Estrella Michelin i dos Sol Repsol, que li donaran un toc més creatiu i personal. * Més de seixanta receptes entre entrants, plats principals i postres, que es caracteritzen per ser receptes clàssiques adaptades al segle XXI, receptes amb producte de temporada i sense deixar de banda que són receptes saludables.
Emprem Cookies pròpies i de tercers per conèixer els hàbits de navegació i millorar l'experiència d'usuari. Pots configurar-les o veure'n més informació aquí.
Pots habilitar i deshabilitar les cookies segons les seves finalitats:
Tècniques: són aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, plataforma o aplicació i la utilització de les diferents opcions o serveis que hi existeixin.
Analítiques: són aquelles que permeten al seu responsable fer el seguiment i anàlisi del comportament dels usuaris dels llocs web als quals estan vinculades.