Quan un dia, una talpeta va treure el cap d’entre una muntanyeta de terra per tal de veure si ja sortia el Sol, li va passar allò. (Era rodó i marró, s’assemblava una mica a un xoriço i el pitjor de tot: li va caure justament damunt del cap.) Li podria passar a qualsevol, però li va tocar a la talpeta. Sortia del seu cau i alguna cosa en forma de barret pudent li va caure al cap. Llavors, la talpeta, molt indignada va recórrer tot el camp investigant quin dels animals que vivien allà li haviafet aquella malifeta (el colom, el cavall, la llebre…).
Emprem Cookies pròpies i de tercers per conèixer els hàbits de navegació i millorar l'experiència d'usuari. Pots configurar-les o veure'n més informació aquí.
Pots habilitar i deshabilitar les cookies segons les seves finalitats:
Tècniques: són aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, plataforma o aplicació i la utilització de les diferents opcions o serveis que hi existeixin.
Analítiques: són aquelles que permeten al seu responsable fer el seguiment i anàlisi del comportament dels usuaris dels llocs web als quals estan vinculades.