En aquest divertit llibre, el detectiu londinenc Sherlock Holmes, juntament amb el seu inseparable amic, el doctor Watson, i el seu gos Toby, han de resoldre uns quants casos i intentar enxampar el seu pitjor enemic, el professor J. Moriarty, que se'ls escapa contínuament.Per aconseguir-ho fan la volta al món perseguint-lo i s'han de resoldre, pàgina a pàgina, 80 enigmes de tota mena: jocs de càlcul, mots encreuats, jeroglífics, codis secrets i jocs d'observació.Un llibre amb els passatemps més enginyosos per fer passar una bona estona a la mainada.
Emprem Cookies pròpies i de tercers per conèixer els hàbits de navegació i millorar l'experiència d'usuari. Pots configurar-les o veure'n més informació aquí.
Pots habilitar i deshabilitar les cookies segons les seves finalitats:
Tècniques: són aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, plataforma o aplicació i la utilització de les diferents opcions o serveis que hi existeixin.
Analítiques: són aquelles que permeten al seu responsable fer el seguiment i anàlisi del comportament dels usuaris dels llocs web als quals estan vinculades.