«Eliminar el racisme no vol dir mostrar i convèncer-se que els altres no són diferents de nosaltres, sinó entendre’n i acceptar-ne la diversitat.»Migració i intolerància recull l’essència dels escrits més rellevants al voltant del racisme d’un dels pensadors europeus més destacats de les últimes dècades.Una guia única, petita i visionària, rabiosament actual per la seva claredat i autoritat en aquest moment tan delicat en el qual la incomprensió i el conservadorisme més retrògrad sembla que són tendència.Un manual imprescindible per mirar l’altre amb ulls nous i entendre el panorama polític i social que estem vivint, segons «l’escriptor que va canviar la cultura» (Corriere della Sera).
Emprem Cookies pròpies i de tercers per conèixer els hàbits de navegació i millorar l'experiència d'usuari. Pots configurar-les o veure'n més informació aquí.
Pots habilitar i deshabilitar les cookies segons les seves finalitats:
Tècniques: són aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, plataforma o aplicació i la utilització de les diferents opcions o serveis que hi existeixin.
Analítiques: són aquelles que permeten al seu responsable fer el seguiment i anàlisi del comportament dels usuaris dels llocs web als quals estan vinculades.