La Retòrica a Herenni és el tractat de retòrica llatí més antic i el que ha tingut més influència al llarg del temps. Escrit al segle I aC, no sen coneix lautoria, per bé que durant molt de temps va ser atribuït falsament a Ciceró o a Cornifici. Dividida en quatre llibres, la Retòrica a Herenni es continua fent servir avui dia com a manual per aprendre a compondre i pronunciar bé un discurs, i per conèixer millor els usos de la retòrica i de la persuasió. És, sens dubte, un manual indispensable per a tothom qui vulgui aprendre a parlar en públic.
Emprem Cookies pròpies i de tercers per conèixer els hàbits de navegació i millorar l'experiència d'usuari. Pots configurar-les o veure'n més informació aquí.
Pots habilitar i deshabilitar les cookies segons les seves finalitats:
Tècniques: són aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, plataforma o aplicació i la utilització de les diferents opcions o serveis que hi existeixin.
Analítiques: són aquelles que permeten al seu responsable fer el seguiment i anàlisi del comportament dels usuaris dels llocs web als quals estan vinculades.