Amb “Tigre Os a la ciutat” tornen aquests dos entranyables personatges i elsseus inseparables amics. En aquesta ocasió, dirigeixen les seves passes cap ala ciutat on ajudats per diferents habitants s’enfrontaran a les dificultats demoure’s pels carrers mentre descobreixen que és un vianant, una vorera, unpas de zebra o un semàfor. Aprendran, per tant, a moure’s entre el trànsit ambseguretat. Una divertida història d’amistat i companyonia que ensenya concep-tes bàsics d’educació viària i que ha comptat amb l’assessorament del ConsellAlemany de Seguretat Viària.L’estil inconfusible de Janosch, amb il·lustracions plenes de tendresa i històriesque destil·len humor i innocència, segueix dibuixant-nos un somriure als llavis.
Emprem Cookies pròpies i de tercers per conèixer els hàbits de navegació i millorar l'experiència d'usuari. Pots configurar-les o veure'n més informació aquí.
Pots habilitar i deshabilitar les cookies segons les seves finalitats:
Tècniques: són aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, plataforma o aplicació i la utilització de les diferents opcions o serveis que hi existeixin.
Analítiques: són aquelles que permeten al seu responsable fer el seguiment i anàlisi del comportament dels usuaris dels llocs web als quals estan vinculades.