En aquest conte el Patufet ens convida a anar al bosc, que, com cada tardor, és ple de bolets de tota mena. Els nens i nenes de la colla, convertits en experts boletaires, es faran un fart d'omplir els cistells de rovellons, fredolics i ceps. Al final, de nou a casa, arriba l'esperat moment de degustar-los. Pareu la taula, que ja estan a punt!
Emprem Cookies pròpies i de tercers per conèixer els hàbits de navegació i millorar l'experiència d'usuari. Pots configurar-les o veure'n més informació aquí.
Pots habilitar i deshabilitar les cookies segons les seves finalitats:
Tècniques: són aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, plataforma o aplicació i la utilització de les diferents opcions o serveis que hi existeixin.
Analítiques: són aquelles que permeten al seu responsable fer el seguiment i anàlisi del comportament dels usuaris dels llocs web als quals estan vinculades.