«Aquesta selecció de poemes propis pels volts de la seixantena [...] és alhora un llibre nou i el llibre de sempre. Ho he après preparant-la. Vull creure que no desentonarà amb el que he escrit fins ara i que, a la vegada, hi pot servir de cancell o de rebedor. Passats els dies ens queda a les butxaques poc més que les paraules, els records i les il·lusions; i, de tot plegat, al final potser el més real siguin els poemes.» Jaume Subirana
Emprem Cookies pròpies i de tercers per conèixer els hàbits de navegació i millorar l'experiència d'usuari. Pots configurar-les o veure'n més informació aquí.
Pots habilitar i deshabilitar les cookies segons les seves finalitats:
Tècniques: són aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, plataforma o aplicació i la utilització de les diferents opcions o serveis que hi existeixin.
Analítiques: són aquelles que permeten al seu responsable fer el seguiment i anàlisi del comportament dels usuaris dels llocs web als quals estan vinculades.