Amb Ús de la paraula, de Gabriel Guasch, tenim accés a un nou capítol del dietari en vers d'un poeta reflexiu, profund, sever, concís, auster, intens i fidel a unes idees. No vull ser més que la closca de nou, buit que sosté l'aventura dintre les mans plegades.
Emprem Cookies pròpies i de tercers per conèixer els hàbits de navegació i millorar l'experiència d'usuari. Pots configurar-les o veure'n més informació aquí.
Pots habilitar i deshabilitar les cookies segons les seves finalitats:
Tècniques: són aquelles que permeten a l'usuari la navegació a través d'una pàgina web, plataforma o aplicació i la utilització de les diferents opcions o serveis que hi existeixin.
Analítiques: són aquelles que permeten al seu responsable fer el seguiment i anàlisi del comportament dels usuaris dels llocs web als quals estan vinculades.